Back on blogg

Nu får det bli ett nytt försök med bloggen efter en långtids frånvaro beroende på vissa saker. Det har hunnit hända en hel del sedan jag bloggade senast. Men vad behöver jag inte gå in på.

Så det får bli en resume av helgen i det här inlägget innan jag i fortsättningen ska göra ett försök med att uppdatera varje dag. Har en del trevligheter på programmet framöver, så det ska nog gå bra.


Efter att ha jobbat till kl. 04:00 på fredag morgon så sov jag fram till 13 tiden. Trots att halva dagen hade gått så är det skönt att va ledig istället för att jobba mellan 14-22 som det var tänkt. När jag hade gjort mig iordning efter jag tillslut kommit ur sängen blev det en tur till Grythyttan och en fika på Guldkringlan med trevligt sällskap och vi pratade om det mesta. Efter några timmar i Grythyttan drog jag hem och gjorde mig iordning för kvällen. En kväll som bestod av mat på Mexicano och ytterligare lite prat i utökat sällskap...

Lördagen inleddes med en tripp till Gelleråsen och helgens STCC-tävlingar. Där bjöds det på både bra och lite tråkig racing, mycket följa-John ibland, kändisar, gamla skidkonkurrenter och snygga brudar. Några av kändisarna var bröderna Sedin som gjorde ett besök hos Team Biogas. Kvällen avslutades återigen med att äta ute, den här gången var det kinamat i Filipstad som stod på menyn. Självklart med bra sällskap!





Då var det dags att summera dagen. Vad har jag gjort idag då? Jo jag har varit ute och tränat, det fick bli några löpintervaller för att känna på kroppen efter halsontet jag har dragits med i några dagar. Kan väl inte påstå att jag är allt för lätt och pigg i kroppen. Men ett rejält intervallpass imorgon och så något mer fartpass på onsdag så är jag nog tillbaka skapligt. Efter träningspasset fick det bli en snabbdusch och sen vidare ner till Loka Brunn på en klassiskmassage i 50 minuter. Riktigt skönt med massage, borde man gå på oftare. Tack E för att du fixade en tid idag :)

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0