Inrutade dagar

Äta, jobba, sova, så kan man summera mina dagar sedan helgen och mitt senaste blogginlägg. Har inte hunnit med så mycket annat de här senaste dagarna.

Men imorgon är det dags för annat än jobb, då är det LIF-kryssningen som gäller! Då ska vi, bröder och systrar i Leksandsfamiljen ut och åka båt! :)

Kollade på dt.se under dagen och läste bland annat om Vasastafetten och kollade på bilder från tävling. Plötsligt dök det upp en bild på min omtalade växling i Mångsbodarna. Hur lyckas man hinna att få med det hela på bild är min fundering. Här nedan är bilden med tillhörande bildtext och bilden är från dt.se.

Frida Persson i Älvdalens skidor upplever en ovanlig variant av växling när Hällefors Thobias Berggren voltar över växlingszonen.  Foto: Nisse Schmidt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0