Snart slut

Får bli en summering av kryssningen en annan dag, men kan kortfattat säga att det var grymt kul!

Idag var jag tillbaka i vardagen med ett förmiddagsskift på bruket, näst sista skiftet innan jag slutar. Med andra ord så gör jag mitt sista skift på Ovako för den här gången imorgon. Helt klart känns det lite vemodigt, trivs med jobbet och med arbetskamraterna. Men jag vet ju vad som väntar istället och det tror jag på, det kan bli hur grymt som helst. :)

På tal om vad som väntar. Köpte mig ett barbord med två stolar idag av grannarna som hade loppis i garaget. Kan vara kanon att ha i köket om det är ett litet kök i lägenheten som jag inte hittat än. Så det får bli tillfälligt boende till en början på nya stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0