Dubbelpass

Efter tre lugna dagar med mestadels vila och lite styrka fick det bli dubbelpass igår, torsdag. Förmiddagspasset bestod av klassiska intervaller i nysnön och ej nydragna spår. Så 30 minuter a3 satt fint och jag behöver verkligen fart för att komma igång nu när den ena tävlingen avlöser den andra i en tid framöver nu.

Eftermiddagspasset var tänkt som ett återhämntningspass på skateskidorna. Farten var riktigt låg och med tanke på att det fortfarande inte var pistat så fick jag jobba med 2 dm puder i spåret. Inte alls vad jag hade hoppats på när jag stack hemifrån. Men passet genomfördes och första dagen med dubbelpass på mycket länge var avklarad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0