Undantag

Under gårdagen och dagen har inte min rygg varit att leka med, dock har den varit lite bättre idag. En del av problemet beror nog på att jag inte har full styrka i ryggen ännu. Men idag var jag återigen till Erik Nilsson, så han vred och knäckte rätt ryggen på mig. Så nu kanske man kan bli människa igen.

Jag körde ett kort och lätt skatepass på kvällen bara för att röra på mig efter gårdagens vila. Ville inte köra på som tänkte eftersom jag varit iväg och fått ryggen justerad. Har väl inte det riktiga flytet i skaten just nu känner jag. Men det är ingenting jag tänker lägga någon större vikt på att rätta till nu innan Vasaloppet. Utan nu är det full fokus på den klassiska tekniken och speciellt stakningen. Skate kommer jag köra någongång ibland för att få lite variation.

Jag tog och anmälde mig idag till Maserloppet i Borlänge på söndag, ett långlopp över 42 km. Hoppas på ett likande före som det var i lördag. Hårda spår och snabbföre. I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0